top of page

Карантинні обмеження не зашкодили фантазії телевізійників

Через умови карантину усі викладачі потребували повного «перезавантаження» власних занять. На телевізійному відділенні професійні камери та виїзні зйомки змінилися «оком» телефону та білою стіною. Ораторська майстерність поєдналася з майстерністю оператора, і тепер діти створювали телешедеври у домашніх умовах. Все це стало не тільки засобом зацікавити учня, а й також перевіркою на креативність. Бо для виконання робіт діти мали обмежений простір домівки, але не обмежену фантазію.


Карантинні умови не стали на заваді отриманню нових знань і на групових заняттях. Учні дізнавалися деталі створення  шедеврів світового кінематографу та писали власні рецензії на «Історії кіно». Проводили онлайн прес-конференції і дискусії у якості журналістів та телеведучих на «Тележурналістиці». Удосконалювали власний стиль написання новин на «Журналістиці» та пірнали у світ виробництва кіно і телетворів на «Режисурі».


Наші учні створили влоги під назвою «SUPER TIME». Головна ідея – показати, як можливо цікаво та корисно проводити час на карантині. Кожен вибирав свою тематику, серед яких були: кулінарні блоги, спортивні заняття, самоосвіта, розбори настільних та комп’ютерних ігор, огляди фільмів і книг та багато іншого.


Робота над влогами мала декілька етапів:

  1. Визначення тематики майбутнього відео.

  2. Розробка сценарію.

  3. Написання закадрового тексту.

  4. Написання розкадровки.

  5. Зйомка.

  6. Монтаж.

До кожної роботи був індивідуальний підхід. Завдяки цьому вдалося розкрити особистість кожного автора! Діти розвивали навички роботи на камеру, написання тексту, операторської майстерності, режисури і монтажу.


Також учні телевізійного відділення познайомилися з сучасним жанром «Mash Up». На основі кадрів з фільму і не пов’язаної з фільмом музики створювалася своя авторська історія. Зараз – це популярний жанр ютуб-відео. Створення «Mash Up» розвиває творче мислення, формує навички побудови драматургії та режисури. А також, надає практику з відеомонтажу.

Серед предметів, що викладалися в онлайн-формі, була й мовленнєва майстерність на телебаченні. За програмою навчання учні 5-го класу повинні були віднайти найцікавіші новини здоров’я, культури, спорту тощо. Далі підкорегувати даний матеріал (за формою і стилем), опрацювати змістовну сторону (логічний аналіз тексту, орфоепія) та озвучити опрацьовану новину на камеру. Особливість такої форми роботи передбачала широкий спектр роботи учнів, а саме: журналістська, редакторська і дикторська діяльність.


Учні 1-го та 4-го класів йшли за класичною програмою сценічної мови: вчили оповідання Ірини Антонової і Марини Дружиніної. Винятком у такій роботі цього року було лише те, що учні не бачили перед собою глядача. Текст записувався на камеру з уявним глядачем.

Новий досвід онлайн-роботи з усіх телевізійні дисциплінин став цікавим як для дітей, так і для викладачів.


#креативність #закадровийтекст #ютубвідео #оператор #фільм #школасовременныхтеатральносценическихнаправлений #операторськамайстерність #монтаж #професійнікамери #карантин #учебныйгод #харьков #розкадровки #викладачі #телеведучі #влоги #журналіст #відеомонтаж #телевізійневідділення #MashUp #онлайн #SUPERTIME #обучение #ШСТСН #виїзнізйомки #тележурналістика #харкiв #кінематограф #сценречь #телевизионноеотделение #пресконференція #сценарій #сценическаяречь #ораторськамайстерність

bottom of page